مجله برتین ها مگ

برترین ها مگ، مجله خبری و سبک زندگی

مجله برتین ها مگ

برترین ها مگ، مجله خبری و سبک زندگی

دانلود افزونه های جانبی المنتور و آموزش المنتور در این سایت؟!

امروز می خواییم یه سایت خوب خدمت شما عزیزان معرفی کنیم که تازه تاسیسه. درسته تازه تاسیسه اما خیلی قدرتمند شروع کرده. سایتی که می خواییم معرفی کنیم سایت المنتورکو هستش این سایت در حوزه فروش افزونه المنتور پرو، آموزش المنتور و فروش افزونه های جانبی المنتور کار میکنه.

البته ناگفته نماند که همانطور که خدمتتون عرض کردم این وبسایت تازه تاسیسه و بخش های مختلفش هنوز کامل نشده اما با این حال ویژگی خیلی با حالی که گذاشته اینه که افزونه المنتور پرو رو کاملا رایگان برای دانلود گذاشته!

 

 

 هیجان انگیز: دانلود رایگان افزونه المنتور پرو

بله درست شنیدید افزونه المنتور پرو رو کاملا رایگان برای دانلود گذاشته که می تونید همین الان با مراجعه به لینک افزونه های المنتور، همین الان دانلودش کنید.

 بریم به سراغ آموزش المنتور

آموزش المنتور هم یکی از موضوعات بسیاری مهمی که امروز دانش جویان بسیاری به دنبال یادگیری المنتور هستند چرا که ازبه اهمیت این موضوع رسیده اند با یادگیری المنتور می توانند هر نوع وبسایتی که مدنظرشان هست را یاد بگیرند. پیشنهاد ما آموزش المنتور در سایت المنتورکو هست که همانطور که خدمتتون عرض کرده بود فعلا این سایت تازه تاسیسه و قراره در بخش آموزش المنتور هر روز مطالب و آموزش های جدید منتشر بشه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد