مجله برتین ها مگ

برترین ها مگ، مجله خبری و سبک زندگی

مجله برتین ها مگ

برترین ها مگ، مجله خبری و سبک زندگی

آنچه درباره‌ی کارآفرینان مشهور دنیا نمی‌دانید


مسیر موفقیت همواره طولانی و دشوار است. در نتیجه صبر و تلاش بسیاری می‌طلبد. لیستی که در ادامه می‌خوانید، حقایقی در مورد چند تن از کارآفرینان بزرگ و مشهور دنیا است. امیدوارم بتوانید از هر کدام آن‌ها الهام بگیرید و در مسیر کاری خود پیشرفت کنید. 
ادامه مطلب ...

پیش‌مرگ‌های واقعی؛ زنانی که غذای هیتلر را می‌چشیدند


تا سال ۲۰۱۳ نمی‌دانستند که حدود پانزده زن جوان کارشان این بوده است که غذای پیشوا را بچشند تا مسموم نباشد. تصور کنید هر بشقاب غذایی که می‌خورید شاید آخرین غذای‌تان باشد. همهٔ صبحانه و ناهار و شام‌ها می‌توانند مرگ‌آفرین باشند، اما ناچارید که آن‌ها را بخورید.  
ادامه مطلب ...

طرح‌های مشارکت در ساخت و هرآنچه باید بدانید

همه چیز درباره طرح‌های مشارکت در ساخت

همه آنچه باید درباره طرح‌های مشارکت در ساخت و تعهدات مالک و سازنده در این شراکت بدانید، در این مطلب آورده شده است.  
ادامه مطلب ...

فرزندم را به پیش‌دبستانی بفرستم یا نه؟


آن چه والدین باید درباره ویژگی‌های یک پیش دبستانی خوب و اصول آماده کردن فرزندشان برای ورود به این دوره از زندگی‌اش بدانند، در این مطلب آمده است.  
ادامه مطلب ...

تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ انواع مدل‌ها در جشن سینما

تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ انواع مدل‌ها در جشن سینما

تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از ویژگی‌های بارز سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و در طول تاریخ هم همیشه سلبریتی‌ها سعی می‌کردند تمایز اجتماعی و گاهاً اقتصادی خود نسبت به دیگران را با پوشش و لباس خود به منصه ظهور برسانند. در این سری مطلب سعی داریم پکیجی از تیپ‌های برجسته چهره‌های ایرانی خدمتتان تقدیم کنیم.  

ادامه مطلب ...

مازیچال؛ دهکده‌ای بر فراز اقیانوس ابر‌ها


مازیچال نام منطقه‌ای در کلاردشت مازندران است که طبیعتی بی‌نظیر شامل اقیانوس ابر، جنگل بلوط و چشم‌اندازی وسیع از جنگل و دشت دارد. مازیچال از نظر لغوی از ترکیب دو کلمه‌ی «ماز» یا «مازی» و «چال» تشکیل شده. «ماز» به معنی بلوط و «چال» به معنای گودال است.  
ادامه مطلب ...

بچه‌ها و استرس جداشدن از والدین در روز اول مدرسه

بچه‌ها و اضطراب جداشدن از والدین در روز اول مدرسه

«اضطراب جدایی از والدین» حالتی طبیعی است و معمولا در بچه‌های پیش‌دبستانی و دبستانی در روز‌های نخست یا تا ماه‌های اول ورود به مهدکودک یا دبستان دیده می‌شود. اما نکته مهم، نحوه برخورد والدین با این حس و از بین بردن تدریجی آن، به بهترین شیوه ممکن است.  
ادامه مطلب ...

از بین بردن مو‌های زائد، بدون درد!

گرچه داشتن مو‌های ریز صورت و دیگر اعضای بدن طبیعی است، ولی وجود مو‌های ضخیم برای بسیاری از خانم ها، می‌تواند واقعا آزاردهنده باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای محو مو‌های زائد، روش‌های طبیعی و خانگی را امتحان کنید که دردناک نیستند و اثر طولانی‌تر دارند.  

ادامه مطلب ...

در آخرین روز‌های تعطیلات کجا بریم؛ آنکارا یا بدروم؟


بهترین زمان برای سفر به ترکیه، بهار و تابستان است. ماه‌های آوریل تا می (اردیبهشت و خرداد) و ماه‌های سپتامبر تا نوامبر (مهر تا آذر)، بازه‌ی زمانی مناسبی است.   
ادامه مطلب ...

با این رفتار‌ها فریاد می‌زنید که آدم خوبی نیستید


حتما شما هم دیده‌اید افرادی هستند که رفتار‌های بی‌ادبانه یا ناپسندی دارند و ترجیح داده‌اید کمترین تماس را با آن‌ها داشته باشید. چیزی که این افراد ممکن است ندانند این است که رفتار‌های ناپسند، تاثیر ماندگار بر اطرافیان دارند.   
ادامه مطلب ...