مجله برتین ها مگ

برترین ها مگ، مجله خبری و سبک زندگی

مجله برتین ها مگ

برترین ها مگ، مجله خبری و سبک زندگی

معرفی چندتا از وبلاگ های خوب و جالب

در این پست قصد دارم چندتا وبلاگ خوب برای شما دوستانم معرفی کنم. در کل اینترنت وبلاگ های بسیاری وجود داره و هر روزه هزاران صفحه حاوی اطلاعات و مطالب گوناگون تولید می شود. برخی از آن ها مفید و برخی دیگر به مانند چرک نویسی بیش نیستند.

هر یک از افراد با توجه به سلیقه و نیازهای روزمره خود، صفحه اینستاگرام، وبسایت و یا وبلاگی رو دنبال می کند که جالب توجه او است. 

در ادامه چند وبلاگ جالب برای شما دوستان انتخاب کردم:  

1- وبلاگ زومجی

وبلاگ زومجی با شعار، دنیای رسانه زیر ذره بین شروع به کار کرد. در این وبلاگ آخرین بازی ها و فیلم ها زیر ذره بین زومجی گرفته می شود و پیرامون هر یک به بحث پرداخته می شود.

2- وبلاگ ورزش3

در وبلاگ ورزش3، آخرین اخبار دنیای ورزش منتشر می شود. تمامی خبرها و اخبار ورزشی ایران، رقابت های بین المللی، ملی، آسیایی، اروپایی و... از بخش های مختلف این وبلاگ می تونید استفاده کنید و از اخرین نتایج بازی ها و مسابقات مختلف مطلع یابید.

3- وبلاگ ایرانی فود

یه وبلاگ تخصصی و جالب در حوزه غذاهای خوشمزه ایرانی. حتما از این وبلاگ دیدن کنید. احتمالا مطالب و پست های جالبی در این وبلاگ خواهید دید که غذاهای معرفی شده ایرانی متعجب خواهید شد.

4- پزشک مگ

این یه مجله تخصصی پزشکی برای کسانی که به سلامتی و تندرستی خود اهمیت میدن. با استفاده از این وبلاگ میتونی با استفاده از مطالب جالب و آموزنده پزشکی، از زمان و وقتی که در اینترنت میذاری نهایت استفاده رو ببری.

5- وای جی سی نیوز

این روزها خبرهای داغ و البته معتبر و موثق از هر چیز دیگه مهمتره. هر روز داره اتفاقات و حوادث مختلف پیرامون ما رخ میده مثل جنگ، تصادف، تحریم و ... که قطعا درستی و موثق بودن این خبرها خیلی میتونه در تصمیم گیری های ما تاثیر گذاره. بنابر این همیشه از خبرگزاری ها معتبر استفاده کنید.

 

امیدوارم از این وبلاگ های معرفی شده خوشتون بیاد. این ها چندتا از وبلاگ های بود که در وباگ زومیت معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد